Loading…

Garancijski pogoji so odvisni od posameznega proizvajalca in so običajno opisani na garancijskem listu, ki ste ga prejeli poleg izdelka! Najboljše je, da nas o morebitni napaki na izdelku kontaktirate na: +386 5 6398 500 ali Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Najbolje, da nam najprej pošljete e-pošto s številko naročila in vašim naslovom. Opišite prosim težavo in če je le možno priložite fotografijo poškodovanega izdelka. Težavo bomo nato preučili. Vračila, ki se nanašajo na proizvajalca izdelka (napaka na izdelku), bomo poslali neposredno do ustreznega proizvajalca. Takoj po prejemu povratne informacije Vas bomo obvestili o tem, ali je proizvajalec sprejel vračilo kot opravičeno.
Čas odgovora je odvisen od posameznega proizvajalca. Proizvajalec bo nato sporočil, če je napaka pod garancijo in kaj lahko ponudi v zameno. Če bo možno, bo proizvajalec izdelek popravil. V nasprotnem primeru bo izdelek zamenjal. Če želen izdelek ni več na voljo, boste prejeli novejši model. V primeru pa, da bo proizvajalec zatrdil, da je uveljavljanje garancije neupravičeno (na primer če je bil izdelek poškodovan zaradi neprimerne uporabe), vam bomo izdelek enostavno poslali nazaj. V nekaterih primerih vam bo proizvajalec ponudil zamenjavo izdelka pod določenimi pogoji.
V vsakem primeru vas bomo obvestili o nadaljnem postopku.